2015. február 6., péntek

Bfashion rendelés

Már régóta nézegettem a Bfashion oldalát, többször a kosárba is tettem pár ruhadarabot, de aztán mindig lebeszéltem róla magamat. Most azonban többszöri rá és lebeszélés után potom pénzért rendeltem meg ezt:

Ez a katalógus fotó.

Ilyen csini kis dobozban volt. Jól becsomagolva. Ami engem megdöbbentett, az az, hogy egészen Amszterdamból adták fel, azaz a cégnek ott van a telephelye. Vagy a raktár:)



És ilyen a cipő valójában. Kellemes tapintású, jó a méret.
Külön dicséretet érdemel a futár cég, azaz a kiszállító cég. A DPD-től van szó. A rendelés után kaptam egy e-mailt, hogy 8 napon belül megérkezik a csomagom. 2 nap múlva pedig jött egy sms, -ez volt csütörtökön, - hogy a szállítást hétfőn ejtik meg. Amennyiben ez nem megfelelő nekem, úgy válaszoljak az sms-re egy 1.-el, ha inkább kedden, 2.-el, hogyha inkább szerdán, és így tovább. Mivel jó volt az időpont, így aztán nem írtam semmit, hétfőn pedig 9-kor jött egy sms, hogy a futár 11-kor itt lesz. És kérem, itt volt! Szóval nagyon jó tapasztalataim vannak a rendeléssel kapcsolatban. 
A cipőről még annyit, hogy nagyon vékony a talpa, és valószínűleg azonnal beázna, ha kicsit is vizes utcán venném fel, de ezen kívül más problémát még nem találtam. Szóval imádom!!:)

És egy kis inspiráció:

Untitled



Be fashion | Facebook

Fashion <3

SnapWidget | Shooting in the centre of Florence today before flying home to my family ❤️ such an amazing trip!


(74) Pin by Bobbi Ann on Like | Pinterest




My showroom

❤


add a caption








🐯🐯


polyvore. Brunch with friends. Fashion











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése