2015. február 6., péntek

ebay rendeléseim:)

Mostanában ezeket rendeltem ebayen.


milyen kis gyönyörűség? :)

Nagyon régóta vágytam egy névjegykártyatartóra, mert eddig mindig csak pár darabot vittem magammal, ami mindig akkor fogyott el, amikor épp szükség volt rá. Hát most ezt is orvosoltam:)



Ez a csoda pedig egy ékszer. Még pedig az ingnyakrészre csatolható. 


Nagyon sok sapkám van. Majdnem annyi, mint amennyi sálam. Na jó, abból több van. A sapkák közül kettőt rendeltem most meg. 


Ebből a ruhából már beszereztem egyet. Csak a legkisebb méretet küldték, amit a mellemnél nem tudok becipzárazni. De imádom.


Sok nyakláncom van. Nagyon sok. Hosszú, rövid, nyakörv, arany,ezüst, kék,zöld, fehér. Piros nincs. Piros még nincs. Itt volt az ideje:)

Egyetlen helyen találtam ezer alatt. Hát megrendeltem. Szép.


Tulajdonképpen nem tudom megmagyarázni:) tetszett és azonnal megrendeltem. Nem biztos, hogy most már megrendelném:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése