2015. január 1., csütörtök

wish list

Bár fogadalmat sose tettem az elkövetkezendő évekre, azért egy listát összeállítok, amit be szeretnék szerezni.


Kezdjük is azzal, amivel nyár eleje óta szemezgetek, az pedig nem más, mint a Vans egyik cipőcskéje:

Digi Leopard Slip-On


Nagyon vágyom ezenkívül egy Conversre, és egy Nike cipőre. Előbbi teljesen mindegy milyen szín, az utóbbiról viszont korall elképzelésem van.

 





Természetesen szettekben gondolkodom, ezért egy ugyanolyan színű sapkát is szeretnék



Még mindig nagyon de nagyon Love a piros magassarkú.Hihetetlenül nőies darab és abszolút varriálható.

 
 
 
 


Kanapé Ikea kanapé, mert kihúzható. ez nagyon fontos! Természetesen fehér szinben szeretnénk, az megy a nappali milliőjéhez. Egyelőre ezt néztük ki:





-ágy Ikea és JYsk között nézelődtem
Nagy vágyam egy ilyen csini kovácsoltvas ágyikó:

LEIRVIK
Ágykeret, fehér, Leirsund

56.980 Ft
ikea

De valószínű egy jóval egyszerűbb lesz, erre ugyanis sose fogom tudni rábeszélni a férjemet.

És ha már ágyikó akkor szükséges lesz:

-matrac
kókuszmatrac lesz a nyerő a JYskből.







Buddha szobor


Rájöttem arra, hogy nagyon sokat panaszkodok. Túl sokat. Ez senkit nem érdekel, mert mindenkinek megvan a saját problémája. De a dühöt, a csalódottságot az embernek ki kell engednie magából. Így egy biztos! Meditációhoz folyamodok..
Sajnos ezeket a szobrokat iszonyat drágán mérik, azonban nem elfelejteni, hogy az Árkádban az egyik Home boltban találtam egy szép nagyot 10 ezer alatt.. /hogy fogom hazacipelni? /

Ugyan ezen ok miatt beiratkozom a helyi edzőterembe is minimum heti egy jógára.
Régebben jógáztam. Bikram jógáztam. Nem sokszor mentem, mert mindig közbejött a munka, ellenben az első pár alkalom után -bármennyire is szarul éreztem magam a 40 fokban - sokkal könnyebbnek éreztem magam fizikailag.

Mozgásban még tervezek visszatérni az úszáshoz, esetleg a futáshoz és nagyon ki akarom próbálni az antigravitációs jógát.



Háztatrás




Bár a lakásunk szépül, minden hónapban csak egy dolgot veszek, de így is hamarosan teljes lesz az összkép. Apróbb dolgokra továbbra is szükségünk van. Például két jó nagy és puha párnára.
Ikea level, ott jó áron is vanak.




A karácsonyi nagy banzáj és a szilveszteri sokk után arra is rájöttem, hogy elv ide, elv oda, be kell szereznünk egy mosogatógépet mert én ezt már nem bírom.



A porszívóról pedig annyit, hogy bár még működik a kis piros, de inkább csak köhécsel.



OLVASÁS



Könyvek terén nem vagyok válogatós. Nagyon érdekel Gyarmati Fanni naplója
és alig várom, hogy Rasdom Riggs harmadik különleges kötete is megjelenjen.




Ruhák, ékszerek

Muszáj beszereznem egy nagy piros liquid gyűrűt a Pylonestól. Tőlük van már egy szépséges aranygyöngyös, de az a piros!!! - felső sor-





























Van még pár elkpzelésem, amit ékszerek terén szeretnék megvalósítattni. Unokatestvérem segítségét fogom ebben kérni.


Nagy szükségem van mostmár végre egy csinos kis fekete ruhára.

 




És ha itt tartunk akkor egy vadító pirosat is be kell szerezzek




a lista folyamatosan bővül.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése