2014. október 26., vasárnap

matt lakk

Annak idején barátnőm kioktatott a fedő lakkokról, én azonnal elmentem a Rossmannba vásárolni egyet. Mivel fogalmam sem volt róla, hogy hogyan néz ki, milyet keressek, a szokásosnál is többet álltam az állványok előtt. Aztán megtaláltam persze, az extra csillogó fényű, tartós fedőlakkot, de találtam mást is. Méghozzá a Lovley matt fedőlakkját. Már aznap este újságoltam is a barátnőmnek, hogy vettem fedőlakkokat, és képzeld, vettem matt hatásút is. Egyből visszakérdezett, hogy azt minek?
Akkor teljes csalódással süllyesztettem a kevés körömlakkok közé, addig, amíg megláttam ezt a képet:



Nocsak! - nekem van szürke körömlakkom is, hát ezt ki kell próbálnom.  Arendezői balon fedőlakk nélkül a rendezői jobbon pedig a már matt feldőlakkal.




És azóta teljes szerelemben élünk, a matt fedőlakk és én.


Most például a homokszínű körömlakkot mattítottam be és nagyon tetszik.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése