2014. október 28., kedd

KeddVEDDre olvass

Amikor távolabb laktam Budapesttől és minden nap több órám ment el az utazással, nagyon sokat olvastam.
Az állandó olvasástól egyre gyorsabban és egyre többet. A végén már ott tartottam, hogy 1-2 nap alatt kiolvastam egy 500 oldalas könyvet.
Most, hogy itt élek a cityben, némiképp változott a helyzet. Az állandó átszállás miatt nem nagyon van kedvem elővenni a könyvet, így inkább cipelem magammal. Amikor meg mégközelebb laktam a munkahelyhez, akkor a 10 percre is feleslegesnek éreztem magammal vinni.

Most ezt a lazaságot bánom, érezhetően lecsökkent a szókincsem is. Igyekszem visszarázódni a könyvek és a fantázia világába. És most, hogy az Ulpius ház kitalálta ezt a remek kedvezményt, tökéletes az újrakezdés. Főleg úgy, hogy elsőre egy olyan könyvet sikerült azonnal megrendelnem, amit már régóta keresek.

Biztosan mindenki hallott a Battle Royal -ról.

Japán író által publikált, elég elborult történetet ír le.

Egy diktatórikus Távol-Keleti országban a kegyetlen vezetők minden évben kiválasztanak egy iskolát és egy osztályt arra a -szerintük - nemes feladatra, hogy öljenek. Kiteszik őket egy szigeten, ahol aztán válogatot fegyvereket adnak nekik, és kezdődhet a harc : csak egy maradhat alapon. De hogyan boldogulnak azok, akik több éven keresztül egy padban ültek, egy utcában nőttek fel, esetleg legjobb barátnők lettek?



Még annak idején, a megjelenés évében kaptam kölcsön a lakótársamtól. Ezt is 2 nap alatt kivégeztem, majd rögtön utána megvettük a dvd-t is.

Kicsit éhezők viadala íze van a könyvnek, de aki azt szerette, ezt is fogja.

Akit maga a könyv nem is érdekel, mindenképpen nézegesse az Ulpius oldalát, mert minden nap változik az akciós kínálat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése