2015. március 31., kedd

Wish list cosmopolitan shopping day

Büszkén állíthatom, nem az a fajta nő vagyok aki Megbolondul a shopping dayeken.
Az első előtt módfelett izgultam, különben, de aztán tényleg csak olyan dolgokat vettem ami fontos volt, ami alapból rajta volt a kívánság listámon.
Azt hiszem, az ilyen 3napos kuponos akcióknak lesz egy része ami mindig benne lesz a dobogón.
Ez pedig nem más, mint a Pylones szépségei. Régóta vágyom egy nagy piros gyűrű után ami stílszerűen a liquid ring nevet viseli. Tavaly is vettem tőlük jegkockákat,amik ilyen kis műanyag féle tasakban vannak, szóval nem vizesít és újrahasznosítható. Megpróbálok még pár cuki dolgot beszerezni tőlük.
Az első egyébként most a converse cipellő lesz, szürke árnyalatban méghozzá. Úgy tervezem, hogy már 9-én ott fogok toporogni a bolt ajtajánál.
A második helyen egy műbőr dzseki leledzik. Még nem döntöttem el, hogy konkrétan H&M vagy F&F, de úgy néz ki, hogy az utóbbi, mert a héten nézegettem ott a dzsekiket és egész jól néztek ki és az ára sem volt rossz. És ha már ott vagyok, megnézem a cipőit is és a home részlegen is körbe járok majd.
A h&m-ben meg nem is láttam. Ott viszont hátha lesz még madaras szoknya, harisnya, kiscipő, és pár Basic póló. Ja meg piros fürdőruha  ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése